niedziela, 7 maja 2017

Nicole Sochacki-Wójcicka @mamaginekolog - #instaserial o miłości

Na moim blogu, na którym królują reportaże i książki literatury faktu od dziś można znaleźć taką pozycję, która nazywa się #instaserial o miłości. Książkę można zaliczyć bez wątpienia do literatury faktu, choć trochę z przymrużeniem oka. 

Autorką książki jest lekarka ginekolożka (a może lekarz ginekolog brzmi poważniej?), która nazywa się Nicole Sochacki-Wójcicka (wyjaśnienie tego "dziwnego" imienia i podejrzanego nazwiska znajdziecie w książce😋). Autorkę książki można obserwować na różnych portalach społecznościowych. Ja natrafiłam na Nią na instagramie, pod nazwą @mamaginekolog i od razu zostałam oczarowana. Otóż @mamaginekolog z racji swojego wykształcenia, oprócz tego że służy wiedzą i udziela rad dotyczących problemów związanych ze  sprawami kobiecymi (ale nie tych sercowych😏) to przede wszystkim niesie kaganek oświaty w dziedzinie ginekologii. @mamaginekolog nie tylko dała się poznać jako zaangażowana i wiedząca co mówi pani doktor, Nicole Sochacki-Wójcickiej przede wszystkim dobrze się słucha i z niecierpliwością oczekuje na nowe pomysły, które wpadają młodej Pani doktor do głowy. Jednym z nich był chociażby zakup laktatorów dla szpitala z części dochodu otrzymanego ze sprzedaży książki #instaserial o miłości, która to też akcja zachęciła mnie do kupna tej pozycji. Tyle o @mamaginekolog, teraz o książce.

#instaserial o miłości to książka o miłości, skierowana przede wszystkim do kobiet.  Nicole Sochacki-Wójcicka opisuje w niej swoje przejścia i perypetie miłosne, z którymi musiała się zmierzyć w walce o swoje szczęście i prawdziwą miłość. To właśnie pragnienie bliższego poznania, przypadkowo poznanego "salowego" na studenckiej imprezie w Działdowie zmusiło Ją do podróży na koniec świat. Książka ma oczywiście happy end, poza tym wszyscy fani @mamaginekolog dobrze wiedzą jak ta pogoń za miłością się skończyła. Ale nie o to chodzi, książka tylko na pierwszy rzut oka jest oczywista, mamy przecież parę  i na kolejnych kartach książki  czytamy o jej relacjach, no tak tak banał.  Nic z tych rzeczy, książka ma tyle zwrotów akcji i w dodatku jej dialogi, powodują iż czasami albo wybuchałam śmichem albo łapałam się za głowę. #instaserial o miłości  to ciekawa i intrygująca historia miłosna, która wciąga już od pierwszej strony i wzmaga apetyt na chęć poznania dalszych losów tej szalonej pary. To książka idealna zarówno na ciepły letni wieczór jak i zimową zawieruchę. Doskonała na poprawę humoru.

No cóż ja lekkością czytania i niesamowitą historią zostałam tak samo oczarowana jak i samą działalnością @mamaginekolog. Mam nadzieje, że i Wy ulegniecie Jej urokowi. Polecam zarówno książkę #instaserial o miłości jak i profil @mamaginekolog.